En jävla cyklade

Igår var jag på stan med Malin och Gustav, shoppade upp lönen och fikade. Jag och Malin bestämde att vi skulle till Trollhättan på fredag, shoppa mer. :D När Malin sen gick hem för att göra sig klar till jobbet gick jag och Gustav till Rörstrand och kollade lite, även inne på museét. Sen åkte vi hem till honom för att mata och släppa ut My tills hans mamma kom hem. Men hon var redan där när vi kom dit, så vi åkte och skulle köpa kalvfrikadeller åt My som behövde det för sin mage. Vi åkte först till Gammelstans och sen till maggasinet. Men vi hittade inget. Innan vi åkte hem till mig åkte vi till Elgiganten och ÖB, där vi träffade Ällen och köpte en massa godis. När vi kom hem till mig tittade vi på Hitta Nemo. Alltid lika spännande. ^^, Vi hade tänkt att åka och hämta kinamat, men var lite för fulla med godis + att det var stängt. =/
Varför ha stängt på måndagar, tror dom att folk inte äter på måndagar?? :O:O:O

Köpte:
En höstjacka på Vero Moda
En sorts t-shirt liknande jacka på Gina Tricot
En låda piller
En SOLO tidning
En jäkla massa godis


Idag åkte jag till stan och träffade Gustav 12:15. Vi gick och besökte Malin lite innan vi gick och käkade kinamat, eftersom det inte blev något igår. Sen åkte jag hem och tittade på "Beck" och "The presitge" med pappa. När han åkte iväg på fotboll satte jag mig här och kollade lite på "One tree hill". Tröttnade lite på det sen och började städa mitt rum och bar ut min säng. Ida hjälpte mig att bara in min nya. Bäddade och låg här sen ett bra tag när Ida satt vid datorn och tjötade med mina ex. klasskompisar. :P
Efter ett tag kom Ällen och Gustav, vi började spela spel, UNO och Melodifestivalsspelet. Jag är verkligen SÄMST på spel!!!!!!! :O:O:O Jag förlorade på UNO typ 3-4 ggr och Melodifestivalsspelet en ggn. Helt otroligt!!!
Nu ska jag sova i min nya säng!!! :D:D:D


HareBra ♥

Kommentera här: