Tjejkväll på Sockerbruket

Ällen kom och hämtade mig 16:30. Vi åkte till Linda för att hämta en laddare. Sen till kicks för Ällen skulle ha en slinghätta, jag köpte mig en ny maskara. Efter det var vi sena till Sockerbruket. När vi kom in så hade jag räknat med lite äldre tjejer sitta och sminka sig som jag skrev tidigare, det Ällen trodde och berättade för mig. Men när vi kom upp sprang det runt en massa små högstadietjejer där inne från Vara, Grästorp och Götene och blev sminkade, hade olika "lekar", sjöng singstar, åt popcorn, dansade och en massa mer. Så nu förstod jag lite bättre varför Ällen skulle dit och ta "kompisfoton". Det var ganska underhållande. Ällen var och letade efter lampor när vi kom dit så jag fick sitta och vänta i rummet så länge. Ungarna var väldigt otåliga. Nästan alla kom in och frågade om man kund ta kort snart och om jag satt på kö för att ta kort. Det tog lite tid innan allt var klart att börja ta kort men det blev ganska fina kort och alla blev glada för sina kort. För utom tre som klagade över storleken på korten när dom fick dom i slutet av kvällen. När alla som ville hade fått vara med på kort skrev Ällen ut dom och fick jag sitta och skära/dela korten och göra fin marginal på vissa. Sen packade vi ihop allt, gick ut i bilen drog till Linda och lämnade tillbaka laddaren och åkte till Willys och köpte lite gott.

Nu tänkte jag börja se Greek sen ska jag sova. AF imorn igen, kl 9 på morgonen. Vill inte gå upp tidigt.

Puss <3

  

Kommentera här: