Söndag

Sitter och funderar på om jag ska se Weeds eller Gilmore Girls.
Den här dagen har varit ganska lång. Vid 15:00 idag träffade jag Gustav på torget. Han ville följa med mig, Britta och Malin och fika. Britta hade bytt tiden från 13:00 till 15:00 men vad jag tydligen missade när hon ringde var att vi skulle tråffas vid torget 15:20 och inte 15:00. Så jag och Gustav kom lite för tidigt och trodde en stund att dom hade glömt oss. Men det hade dom inte, jag skickade ett sms till Malin och frågade om tid och plats. Jag hade hört lite fel. :P
Vi gick iaf runt en stund på stan och kollade vilka fik som var öppna, det blev tillslut Rådhuset. Mumsig fika och sitta ute i det sköna vädret med några vänner var en perfekt söndag eftermiddag. Efter fikat gick vi till hemköp, Britta köpte lite mat till sin resa hem till sitt nya hem i Jönköping. Därför fikafirandet, hon har fått sina nycklar till lägenheten nu, igår faktiskt. Grattis till Britta! :D När Britta åkt, gick Jag, Malin och Gustav till Hjertbergs. Jag köpte chips och Gustav mat som han seg gjorde hos Malin. Johan och Linus var också där. Vi tittade på tv, spelade Wii och tittade på tv igen. Så mycket tv tittande, nu behöver jag inte titta på tv på flera veckor. :) Vid 22:00 bestämde jag mig för att åka hem. Nu sitter jag här och ska snart sova, ska försöka klämma in ett avsnitt av Weeds eller Gilmore Girls innan jag slocknar.

Imorn blir det Komvux med Ällen och matte B!
God natt ♥

Kommentera här: