Första Jobbveckan

Denna veckan började jobbet på "riktigt", nu ska jag jobba minst fem veckor beror på hur mycket hjälp dom behöver på kontoret. Man orkar inte med mycket efter jobbet, iaf inte nu i början. Man kanske vänjer sig mer senare när det är dags att sluta jobba. I tisdags åkte jag till villabadet och mötte Sara, Basse och Gustav där, sen kom Malin, Johanna och Jessica också. Det blev ett snabbt dopp, men inte för mig, det var för kallt. Jag är en riktig badkruka när det är kallt. Det ska hellst vara över 19-20 grader, då kan jag hoppa i. Sen köpte jag en skön klänning och en kofta på Vero Modas VIP kväll.

Igår var jag hos tandläkaren. Det var plågsamt. Det tog 2timmar och 4pers att laga min tand längst in. Min tunga blev så bedövad så två var tvugna att hålla bort den så dom inte borrade i den. Sen fick jag min härliga räkning på typ 2000:- som var från förra gången jag var där också. jag borde ju ha gårr över gränsen för att bara behöva betala hälften nu. :O

Idag har jag inte gjort nått speciellt efter jobbet, rätt skönt. satt i trädgården och lekte med mobilen och hittade en film som jag inte sett, så den låg jag och tittade på i värmen på en filt. Nu ska vi snart äta. Det blir grillad hamburgare. :)


Kommentera här: