Första jobbdagen på Anticimex + Gokart/Grillning

Är trött och hemma efter en lång förstadag på jobbet (Anticimex) som slutade med gokart på Lidköpings motorstadio och grillning hos mammas jobbarkompis.

Det var inte så hemskt att svara i telefon, som jag trodde. Det gick ganska bra. Men det är mycket att hålla koll på. Veta vad man ska fråga efter och vad man ska skriva vart. Veta om det är skadedjur eller besiktningar folk ringer om och en massa annat.

När vi jobbat klart åkte jag och mamma med Bagarn till Motorstadion. Gokart var nog inte riktigt min grej så jag åkte inte så mycket. Testade några varv, det första "loppet" på 10 min. Men sen räckte det för mig. Jag fick istället ta över fotandet med Tobbes kamera, så jag hoppas han skickar lite bilder till mig sen. Men än så länge får ni nöja er med dessa tre.

Efter Gokarten åkte vi till Filsbäck och grillade korv hos Eva. Tobbe hade med sig lite extrapriser för gokarten, jag fick pris för minst åkande, ett nyckelband. ^^, Evas två småflickor var helt otroligt aktiva och spralliga när det kom så mycket folk, och speciellt för att Nicklas kom. Dom sprang 50 varv runt huset, helt otroligt, och inte var dom trötta efter det för då skulle det spelas fotboll med grabbarna också. :)
Jag och mamma blev avsläppta av Bagarn vid Anticimex och cyklade sen hem. Vi kom hem vid kl. 21:00, gjorde mat till imorn och nu ska jag sova så jag kommer upp tidigt imorn också. Mer jobb, men kanske det sista för denna veckan.

Svårt att ta kort med mobilen i motljus.


  
 

Kommentera här: