Pooow!!!

Sitter här i min ensamhet i köket. Mamma, Pappa och Ida har gått och lagt sig, för dem väntar jobb imorn. Själv ska jag nog också sova snart. Har tagit ut mina sista krafter på den här bilden på Axel och Mai. Kul att Mai's arm ser väldigt utsträckt/förlängd ut.

Får inte glömma att Axel fyller år idag, GRATTIS! Hanska få en väckarklocka av mig s jag slipper ringa och väcka honom var och varannan dag och han kommer försent. ;P Vi tog även en pizza, jag, Andreas, Johan, Axel och Mai innan jag satte mig på tåget och åkte hit.

Imorn ska jag följa med Ida och se vad hon gör när hon jobbar. Målar skulle jag tro, men det kan nog bli kul. Och på fredag är det värmeverket som gäller. Då ska jag med mammas jobbarkompis, en skadedjursteknker på Anticimex, och kolla vad han gör när han jobbar. Kanske får se en och annan död råtta, ja man kan ju hoppas iaf. ^^,


Dags att sova! ♥

1 Fiona:

skriven

cool :D haha

2 Maiyuki:

skriven

hahaha,,, ohkey, well han förtjänar det ibland :P

Kommentera här: