Den röda tråden...

Torsdag
Vakna i Huskvarna och gick iväg till Axel när Andreas skulle in till stan och plugga med sin grupp. Jag och Axel gjorde chokladbollar utan kokos eller pärlsocker. De smaka väldigt mycket kakao. Vi testade att rulla bollarna i kakao och vaniljsocker. Jag smakade aldrig på dem men de kan inte ha varit goda! :P

 



Sen tog vi oss in mot stan, missa tåget och orkade inte springa till bussen så vi missade den också. Men det var inte så farligt att vänta 10 min på nästa buss. Axel Tappa sin mobil i golvet på bussen så den gick i delar, men den klarade sig iaf. Vi gick till Jensens och träffade Andreas, Petra, Ambjörn, Taner och Niklas. Jag sa hejdå till dem och gick till tåget. Bytte i Skövde där det var massa snö överallt och bussen kom nästan inte upp för backen det gick jättelångsamt och blev försenat. Jag gick av i Skara, gick till ICA och köpte nått att äta, sen satte jag mig vid busstationen och väntade på att pappa skulle hämta mig.Satt där i nästan en halvtimme. Fick inte tag i honom, för hans mobil var cp.

På vägen till Lidköping ringde mamma och sa att Ida ville att jag skulle med till stan, så pappa skjutsade mig dit. Jag sprang efter ida som en slav och letade jackor och träningsbyxor. När vi äntligen kom hem, fick jag sätta mig och försöka få igång deras internet som pappa ringt och klagat på att det inte fungerade förra helgen. Jag lyckades inte. Gav upp och åt tacos istället...

Kommentera här: