Fotosekvens-uppgift

Funderar på om man skulle ta sig hem till Lidköping nu på onsdag eftermiddag och göra fotosekvens-uppgiften. 

"Du ska producera en fotosekvens med fem stillbilder som tillsammans visar en yrkesman eller ett hantverk. Med det menas t.ex. hur en produkt tillverkas, hur en murare arbetar eller hur man byter däck på en bil . I skildringen kan maskiner och maskinprocesser förekomma, men sekvensen ska också inkludera människan."

Känner att om jag ska kunna göra den där jag vill så borde jag göra den nu i början när vi inte har börjat med alla grupparbeten än, eftersom jag måste vara i Lidköping på vardagarna då de arbetar.Frågan är ju bara om jag har råd med det. Får se om man kanske kan få med mamma och Ida på en shoppingtur på A6 i helgen.

1 Malin:

skriven

Låter som en fantastisk idé. Gustav är ju här också!

Kommentera här: