Tjejhelg hos Malin

Jag överraskade Mamma och Pappa för några veckor sen och kom hem mitt i veckan. Kul att se deras miner när jag satt i soffan och väntade på att de skulle komma hem från Queen "konserten" i Lidköpingsarenan.

Det blev tjejhelg hos Malin den helgen (24-26 sep), med Sara, Sofia och Carro som kom dit från Kristianstad. Vi var på afterwork på Stadt och åt god grillbuffé, sen blev det lite festande och paketöppning hos Malin och en snabbis till bowlinghallen innan de stängde. 
Malins matta råkade ut för både öl och carros nyponsoppa dagen efter. Vi gjorde oss iordning och han iväg till stan och köpa fifflersmacka innan det stängde. Medan Carros macka skulle bli klar gick vi iväg och tog hål i mitt öra, mitt emot folkan. Hos Malin blev et mys med film och Carro mådde inte bra så hon packade ihop sina saker och åkte hem till Kristianstad vid 16.00 tiden. När Sofia kom tillbaka till oss gick vi och köpte mat, och gjorde sen på kvällen. Philadelphiafylld kycklingfilé inlindad i bacon med potatisgratäng och bearnaisesås, asgött vare! ^^,
Efter maten var det spel som gällde, med vilda gester. Jag och Malin spöade skiten ur Sara och Sofia! :D Sen blev det mer film och mys.

1 sara:

skriven

det va fusk nu fick ju ALLA å då menar ja Alla enkla medans ja å fia fick kämpa oss igenom våra;P

2 sara:

skriven

det va fusk ni fick ju ALLA å då menar ja Alla enkla medans ja å fia fick kämpa oss igenom våra;P

3 Anonym:

skriven

det va fusk ni fick ju ALLA å då menar ja Alla enkla medans ja å fia fick kämpa oss igenom våra;P

4 :D:

skriven

oj blev lite många kommentarer=P

Kommentera här: