Tentaplugg!?

"Just gonna stand there and watch me burn
But that's alright because I like the way it hurts.."

Jag har tråkigt och vill inte plugga..
Anmälningsavgiften och Avbeställningsskydd till skidresan är nu betald och liftkortet är bytt från en till tre dalar. Rapporterna till Företagskunskap och Affärsplan är klara, Borg och Kakan ska bara skriva klart det sista innan de skickas in. Redovisningen till onsdag är klar och ska bara övas på. Min städning är klar för denna veckan, nu är det tre veckor till nästa gång det är min tur att städa de övriga rummen i lägenheten. Jag har hämtat nytt busskort. All tvätt tvättades i fredags och mitt rum är skinande rent. Så nu har jag inga mer ursäkter till att inte plugga till tentorna, men det är ju så tråkigt!!

1 Helen:

skriven

Tänk på att det snart är slut på denna kursen :)

Kommentera här: