Röstning

Ska snart iväg och rösta.
Väntar bara på att Mai ska göra sig klar, tror jag väckte henne, så vi kan leta efter salen. Vi är inte helt säkra på vart Linnésalen är, men det stod Stadsgården och det ka väl inte finnas så många här på Råslätt. Själva röstningen kommer väl bli en impulsgrej. Vet inte vad jag ska rösta på, känner mig inte insatt i politiken alls. Men jag vet iaf vad jag inte ska rösta på.





UPDATE__________________________________________________________________________________
Då var man tillbaka från röstningen. Salen var inte svår att hitta för det var massa folk där och på väg dit. Och det var en megalång kö som vi fick stå i. Var även lite kul när jag lämnade in mina kuvert och skulle visa mitt Id, så skrek han ut mitt namn så det ekade i hela salen. :P
Gubben: "SANDRA DAHLBERG! Stämmer det?"
Jag: "Ja." ...pep jag som en liten mus. :P 

Sen kan jag säga att jag har tröttnat på vädret i den här stan. Ena stunden är det jättefint och ser inte alls ut att bli regn men en timme senare spöregnar det! Ska man behöva ha med sig paraply vart man än går, även om det är bra väder. Skönt att man ska lämna stan ett tag snart, får se om det är bättre väder i Lidköping. :)

1 Maiyuki:

skriven

Jag var vaken :P

2 Helen:

skriven

Det är ju tur att du inte är blyg, då hade det blivit jobbigt :)

Kommentera här: