Tillbaka igen

Här har jag inte varit inne sen 12 augusti. Har inte riktigt haft tid, det har hänt så mycket. Sommaren har varit den bästa hittills, Insparken var hur kul som helst (kommer nog upp lite blider därifrån snart, eller när jag orkar) och skolan har börjat. Hade fullt upp i början när jag hade valt både webbprogrammering och 3D-Grafik. Men Webbprogrammeringen var inte så kul som jag hoppats så jag hoppade av den.

Just nu försöker jag få iordning på min klädhög som har legat sen jag kom hit, det är lite mer än tre veckor nu. Testar lite samtidigt, jag kommer i mina gamla jeans som varit för små ett tag. Lycka! Synd bara att det är hål i de flesta. ^^, Den där cyklingen fram och tillbaka till Anticimex har iaf lönat sig lite. Hoppas bara det håller sig nu. :P




1 ida:

skriven

börja träna istället! de finns väl friskis i jönköping?

Kommentera här: