Torsdag

( Det här inlägget skulle lagts ut för 4½ timmar sen, men jag han inte för Ällen kom.. )

Kom precis hem från stan. Det har varit full rulle hela dagen. Hämtade först Ida hos Pierre och åkte till Hemkompaniet för att hitta en present till Simone. Sen åkte vi till hjertbergs och handlade. Mycket folk, vi blev hungriga och tog en korv m bröd på cafét, dom hade fejk-ljus. Vi träffade Evelina med familj när vi var på väg tillbaka till bilen, dom satt och åt/fikade på cafét. När vi kom hem åt vi samtidigt som vi tittade på That 70s show. Sen drog vi iväg till stan igen vid 14. Ida skulle på makeup rådgivning på bodyshop så tills dess gick vi och kollade runt lite i affärerna. Sen fick jag gå en stund själv. Jag kom fram till att vi har väldigt lite affärer i lidköping som ligger mitt inne i centrum, där runt torget. Efter en halvtimme gick jag tillbaka till bodyshop. Hon var inte riktigt klar så jag fick vänta och köpte mig bodybutter jordgubb och en ansikt/smink spray. Efter det drog vi hem.



  



...men dagen är inte sllut än. Ällen är på väg hit för att hämta mig. Jag ska med henne till Sockerbruket och göra henne sällskap när hon tar kort på folk som har sminkat sig. Har för mig att det var så hon förklarade för mig.

Kommentera här: