Inlinesåkning

I måndags gjorde jag inte mycket mer än att handla med mamma, och köpte den mesta maten till midsommar. På parkeringen när vi skulle parkera höll jag på att krocka med en bildörr. Jag gled in försiktigt i en ruta när en kille i bilen brevid bara slänger upp sin dörr, helt utan förvarning. Jag tvärnitar och mamma flyger fram och sen tillbaka i sätet. Jag var inte alls berädd på det, visste inte ens att det satt någon i bilen. Men nu vet jag iaf att jag har bra reflexer. Killen i bilen kom och knackade på vår ruta och bad om ursäkt för att han inte var mer försiktig och kollade innan han öppnade. Sånna människor gillar jag som kan be om förlåtelse när dom gör fel eller om det är en olykshändelse. Då är det helt okej. På kvällen kom Basse förbi efter jobbet och hämtade en box vin. Samma som vi drack upp hos honom i helgen. Vi tjöta lite innan han åkte hem och jag gick och la mig.



När Gustav slutat jobba i tisdags så gick vi på stan en sväng, köpte dricka till midsommar och shoppade lite. Sen åkte jag hem, lämnade mina saker, tog på mig mina inlines och åkte till Malin. Där mötte jag Gustav i trappuppgången, vi tänkte överraska henne, men hon var inte hemma. Gustav ringde henne och vi satte oss utanför huset och väntade på henne. När hon kom åkte vi inlines runt i stan och . Vilket gjorde oss hungriga och vi hamnade på Mc Donald's. Jag testade den nya CBO, Chicken Bacon Onion. Det var inte sista gången jag åt den, det blev en av favoriterna. Sen åkte vi hem till Malin och satt där och tjöta lite, vi skulle se på film men det blev lite för sent för både mig och Gustav som skulle jobba dagen efter.


 

 
 
  
 
 

Kommentera här: