Partey



Blev lite festande igår
med Andreas, Johan och Johans Jönköpingsvänner. Axel skulle kommit också, är lite besviken på dig nu. Men vi hade kul iaf. Det blev förfest hos Johan och sen drog vi till Centrum och dansade hela natten.

Den här gången var det inte lika mycket turkar som dansade runt mig, nu var det tjejer, två tjejer som inte kunde hålla sig borta. :P

Innan jag drog mig hemmåt träffade vi Martinsson som var inne på Karlssons, vi tjöta lite med honom. Sen irrade jag mig bort till bussen, somnade och vaknade i Råslätt. Vinglade hem och somna framför datorn när jag stängde av den.


Andreas:
"Chips ska från och med nu vara med på alla festbilder!"


1 ida:

skriven

kan inte jag få komma ner till dej och parta nån gång?

2 Sandraa.:

skriven

Jo det tycker jag att du ska göra :D

Kommentera här: