Mycket på en gång

Ledig idag, igen! :)
Denna veckan har jag haft en föreläsning på två timmar och det blir inga mer denna veckan. Sjuka lärare! Så det blev lite shopping istället. Nya byxor, smink och linne. Lite tråkigt var det att springa runt på stan själv. Ska nog börja tjata till mig lite besök från Lidköping, Göteborg, Kristianstad eller Grimslöv. Vore kul att få hit lite folk i år. 

Sitter och väntar på att Ann-Charlotte på Vätterhem ska ringa och säga att det finns en ledig etta till mig. Men det kan ta låååång tid! :( Det funkar bra här med de nya roomisarna, vi pratar rätt mycket, men jag vill ändå helst bo ensam. Det är Råslätt så är det rätt bra/billigt att bo här. Allt ingår i hyran, billigare busskort, 2 betalningsfria månader och bara 10min bussresa till stan. Så nu sitter jag och letar andra ställen att bo på om det inte kommer upp någon etta snart. Men jag vill inte bo för trångt heller, då stannar jag nog hellre i detta rummet.

Har funderat på att lägga ner bloggandet. Som jag precis skrev till Malin vet jag inte om jag har orken att skriva, fast jag har massor som jag vill ha ut. Det kanske är bra att skiva av sig. Men det ska inte kännas som ett måste när man halkar efter. Så om jag fortsätter blogga nu så kommer det inte bli varje dag som tidigare, det bli när jag känner för det och behöver det.

Ska nog göra om lite här också, med en helt ny design. När jag orkar! :P
 

1 Mamma:

skriven

Det är klart att du ska fortsätta blogga, men det får inte bli en belastning. Ta det när du känner för det :)

Kommentera här: